Korduma Kippuvad Küsimused
- Kuidas saada Partnerkaarti?
Täida taotlus Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletis, veebis www.partnerkaart.ee või Partnerkaardi äpis. Äpi saad alla laadida App Store’ist või Google Play’st.
Taotlusvormil tuleb täita kõik kohustuslikud väljad. Lapsevanem saab vormistada Partnerkaardi oma 7–17-aastasele (k.a) lapsele ainult Selveri, Delice’i või Kaubamaja infoletis. Vastavate autentimisvahendite (ID-kaart, mobiil-ID, Smart-ID, pangalink) olemasolul on 13–17-aastastel (k.a) isikutel võimalik Partnerkaardi taotlus ka ise esitada. Kaardi vormistamiseks infoletis esita isikut tõendav dokument. Plastist Partnerkaardi vormistamisel tasu kaardi maksumus. Nimelise kaardi saad infoletist kohe kätte.
Partnerkaardi uuendamine iseteeninduses www.partnerkaart.ee ja Partnerkaardi äpis on Sulle tasuta ning uus kaart toimetatakse Sinu kontaktaadressile 5 tööpäeva jooksul postiga. Enne uue kaardi kasutamist tuleb posti teel kätte saadud kaart aktiveerida Partnerkaardi iseteeninduses aadressil www.partnerkaart.ee. Olemasolev Partnerkaart suletakse automaatselt peale uue kaardi aktiveerimist. Kui tellid digitaalse kaardi, siis Partnerkaardi äpis hakkab Sinu Partnerkaart kohe kehtima.
- Kui ma kasutan Partnerkaardi äppi kas ma pean siis Partnerkaarti uuendama?
Kui Sa kasutad üksnes Partnerkaardi äppi ega vaja plastist Partnerkaarti, siis telli aeguva kaardi uuendamisel uus virtuaalne Partnerkaart. Virtuaalse Partnerkaardi tellimisel palutakse Sul üle kontrollida isikuandmed ja reklaamieelistused. Virtuaalkaart hakkab kehtima kohe, on kasutatav üksnes digitaalsena ja on sulle tasuta. Peale virtuaalkaardi tellimist uueneb Sinu kaart Partnerkaardi äpis automaatselt.
- Miks peaksin märkima Partnerkaardi taotlusvormile oma isiklikud andmed?
Sinu isiklikke andmeid (telefoninumber, e-post, Eestis asuv postiaadress) palume selleks, et võtta Sinuga ühendust, kui meil on Sulle olulisi teateid. Olulisteks teadeteks peame infot, mida edastame seoses isikute ja vara kaitsega (näiteks pangakaardi, rahakoti või ostude unustamisel kauplusesse, toimunud ostutehinguga seotud asjaolude välja selgitamiseks ja lahendamiseks, iseteeninduse juhtumid jms), lepinguliste ja tarbijakaitse õiguste ja kohustuste täitmisega ning tootevastutuse kohustuse täitmisega (näiteks ohtliku toote tagasi kutsumine) jms.
Sinu isiklikke andmeid palume ka selleks, et teavitada Sind posti või e-posti kaudu Partnerkaardiga toimuvatest müügikampaaniatest ja sooduspakkumistest.
Sinu isiklikke andmeid kasutame otseturunduseks vaid Sinu eelneval nõusolekul ning sellisel juhul teavitame Sind telefoni, posti või e-posti kaudu soovitud müügikampaaniatest ja sooduspakkumistest.
- Miks peaksin kassas Partnerkaardi esitama?
Iga kord Partnerkaarti kassas registreerides kogud ostuboonust, millega saad hiljem soodustust. Samuti on lisaks püsisoodustustele kauplustes paljud soodushinnad seotud Partnerkaardiga ning püsisoodustuse või soodushinna saamiseks on vajalik kassas esitada Partnerkaart.
- Kuidas arvestatakse boonuspunkte?
Esitades Kaubamajas, Selveri, Delice’i, I.L.U. või L’Occitane’i kassas Partnerkaardi, kogud igalt ostult, mis on suurem kui 1 euro, iga kulutatud euro eest ühe boonuspunkti. Punkte arvestatakse ostu lõppmaksumusest, millest on maha arvestatud kõik soodustused (Partnerkaardi püsisoodustused, sünnipäevasoodustus, eripakkumiste allahindlused jms) ja toodete maksumus, mille eest punkte ei koguta, ning punktidega tasutav osa. Kogutavad punktid on täisarvulised ja neid arvestatakse, ümardades sentidega lõppeva ostusumma allapoole esimese täisarvuni.
Kui tasud ostude eest Partner Kuukaardiga kogud Partnerkaardi registreerimisel igalt ostult, mis on suurem kui 1 euro, iga kulutatud euro eest ühe boonuspunkti.
- Kuidas kogutud ostuboonust kasutada?
Ostude eest punktidega tasumisel võrdub 1 punkt soodustusega 1 eurosent. Punktid laekuvad Sinu Partnerkaardi kontole järgmisel päeval pärast ostu tegemist ja seejärel saad neid hakata kohe kasutama kõikides TKM grupi kauplustes: Selveris, Delice’is, Kaubamajas, kauplustes I.L.U. ja L’Occitane. Punktidega saad ostu eest tasumisel soodustust nii kogu ostusumma ulatuses kui ka osaliselt, makstes puudu oleva summa juurde sularahas või kaardiga.
- Kuidas saan teada, kui palju boonuspunkte olen juba kogunud?
Oma boonuspunktide saldot, mille ulatuses saad ostude eest tasumisel soodustust, näed iga ostutšeki lõpus, Partnerkaardi äpis või logides sisse Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda www.partnerkaart.ee.
- Kui boonuspunktid ei ole laekunud Partnerkaardikontole?
Boonuspunktid laekuvad Sinu Partnerkaardi kontole järgmisel päeval pärast ostu tegemist. Boonuspunkti saldo kohta saad infot Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletist, telefonil 667 3444 tööpäevadel kella 9–17 või logides sisse iseteeninduskeskkonda ja valides “Ostud”.
- Milliste toodete eest ei saa tasuda ega koguda boonuspunkte?
Punkte ei kogu, kui Sa tasud Partnerkaardi, kinkekaardi, pandi, tubaka või tubakatoote, alkohoolse joogi eest või Ilustuudio või meigiteenuse eest Kaubamajas või teenuse eest I.L.U stuudiotes või kolmanda osapoole teatud teenuse või kauba eest (kõnekaart, tellimiskaart, kuulutus, postmark, bussipilet, lotopilet, Rahva Raamatu E-kioski toode, kohviautomaadi toode Selveris, teatri-, kontserdi jmt pilet ja/või selle pileti teenustasu, heategevustoode, puhkuse- ja reisipakett vms. Boonuspunktide eest tasumisel piiranguid ei ole ja soodustust saad kõikidelt toodetelt.
- Kui kaua boonuspunktid kehtivad?
Teenitud boonuspunkte saad kasutada nende teenimisele järgneva aasta 31. jaanuarini (k.a).
- Kas saan kanda oma kogutud punktid teise isiku kaardile?
Partnerprogrammi boonuspunkte ei saa teise isiku kaardile kanda, boonuspunkte ei saa välja võtta rahas, neid saab kasutada ainult ostude eest tasumisel soodustuse saamiseks.
- Mis on Partnerprogrammi peregrupp?
Peregrupp on Partnerkaardi kasutajate poolt moodustatud grupp, kuhu saavad kuuluda Partnerkaarti omavad seitse liiget -kaks abikaasat või elukaaslast ning nende kuni viis 7-17 aastast last. 18 aastaseks saamisel arvatakse liige automaatselt peregrupist välja ja ta saab soovi korral moodustada iseenda peregrupi.
- Miks on kasulik peregrupp moodustada?
Partnerkaardi peregrupp on Partnerprogrammi uus soodustus, mis annab igale grupi liikmele võimaluse saada osa Partnerkaardi sünnipäevasoodustustest mitte ainult iseenda, vaid kõikide oma pereliikmete sünnipäevadel.
- Millised soodustused kehtivad peregrupi liikme sünnipäeval teistele pereliikmetele?
Kõikidele pereliikmetele kehtivad iga peregrupi liikme sünnipäevaperioodil ehk viis päeva enne ja viis päeva pärast sünnipäeva Partnerkaardiga 10% soodustust Kaubamajas, I.L.U. ja L’Occitane’i kauplustes. Selverites ja Delice’is kehtib 10%-line soodustus kõikidelt Selveri ja Delice’i peolauatoodetelt, Selveri ja Delice’i Pagarite toodetelt, tortidelt, kookidelt, kringlitelt, stritslitelt ja jookidelt (v.a kampaania- ja allahinnatud tooted). Sünnipäevasoodustus 10% ei laiene Partnerkaardi pakkumistele.
Sünnipäevasoodustus kehtib pereliikmetele ainult kehtiva Partnerkaardi esitamisel!
- Kuidas peregruppi moodustada?
Peregrupi saab moodustada Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletis või Partnerkaardi iseteeninduses. Logides Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda tuleb Minu Pere menüülehel sisestada pereliikme ees-ja perekonnanimi ja isikukood. Peregrupp peab vastama peregrupi tingimustele. Täiskasvanud liikme lisamisel peab liidetav pereliige kinnitama Partnerkaardi iseteeninduses oma liitmist peregrupiga, alles seejärel hakkavad soodustused kehtima. Lapse lisamisel ei pea liidetav liitmist kinnitama ning lapse soodustused hakkavad ülejäänud pereliikmetele kohe kehtima.
Kõik lisakaardina taotletud Partnerkaardid liidetakse automaatselt põhikaardi peregrupi külge. Juhul kui Sinu pere kooseis on vahepeal muutunud, siis saad vajadusel pereliikmeid lisada või eemaldada.
- Kes saab moodustada peregrupi?
Peregrupi saab moodustada Partnerkaarti omav klient, kes on vähemalt 18 aastane ning ei kuulu juba mõnesse kehtivasse peregruppi.
- Kas ma saan kuuluda korraga mitmesse peregruppi?
Korraga saab üks inimene kuuluda vaid ühte peregruppi.
- Kas ma saan peregrupist lahkuda?
Peregrupist saab lasta ennast välja arvata Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletis või Partnerkaardi iseteeninduses.
- Kuidas moodustada peregrupp kui peres on rohkem kui viis alaealist last?
Kui peres on rohkem kui viis alaealist last, pöördu peregrupi moodustamiseks Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletti.
- Kas peregrupi liikmed näevad iseteeninduses teiste liikmete ostuajalugu?
Peregrupi liikmed näevad iseteeninduses ainult liikmete ees- ja perekonnanime ning isikukoode. Liikmed ei näe teiste pereliikmete ostude ajalugu ja boonuspunktide saldosid.
- Millal hakkavad kehtima pereliikmetele sünnipäevasoodustused?
Soodustused hakkavad kehtima alates sellest hetkest, kui liidetava pereliikme andmed on sisestatud Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda Minu Pere lehele. Täiskasvanud pereliikme sünnipäevasoodustus hakkab kehtima teistele pereliikmetele peale pereliikme antud kinnitust Partnerkaardi iseteeninduses. Sünnipäevasoodustuste kehtima hakkamise eelduseks on kehtiva Partnerkaardi olemasolu kõikidel peregrupi liikmetel.
- Kas peregrupi liikme soodustus kehtib teistele liikmetele kui Partnerkaart aegub?
Kaardi aegumisel jääb liige peregruppi alles, kuid soodustusi teised peregrupi liikmed aeguva kaardi omaniku sünnipäevaperioodil ei saa. Tasub olla tähelepanelik enda ja pereliikmete Partnerkaardi kehtivusajale. Aegunud kaardi saad tasuta ümber vahetada 3 kuu jooksul pärast kaardil märgitud kehtivusaja lõppu.
- Mida teha, kui olen oma kaardi kaotanud?
Partnerkaardi kaotamise või varguse korral palun teata sellest viivitamatult kas Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletti, võta ühendust infotelefonil 667 3444 või sulge kaart ise Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas.
Kaotatud kaardile kogutud boonuspunktid kantakse Sinu uuele kaardile pärast selle aktiveerimist. Plastist kaardi vahetuse eest tuleb tasuda 1 €.
Partnerkaardi uuendamine iseteeninduses www.partnerkaart.ee ja Partnerkaardi äpis on Sulle tasuta.
- Mida teha, kui Partnerkaart ei tööta kassas korralikult?
Kui Sinu Partnerkaart on kahjustatud ja kassas loetamatu, saad vahetada oma kaardi uue vastu Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletis. Kahjustatud kaardile kogutud boonuspunktid kantakse Sinu uuele kaardile pärast uue kaardi aktiveerimist.
- Kuidas saan siseneda Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda?
Partnerkaardi iseteenindusse saab siseneda ID-kaardi, Mobiil-ID, Smart-ID või pangalingi kaudu.
- Milliseid toiminguid saan Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas teha?
Partnerkaardi iseteeninduses saad kontrollida ja muuta oma kontaktandmeid, näha oma boonuspunktide jääki ning sulle kehtivaid personaalseid sooduspakkumisi. Iseteenindusse sisenemiseks peab olema kaardi kasutajal kehtiv Partnerkaart ja kaardi taotlemisel täidetud isikuandmetes isikukoodi väli. Keskkond “Ostud” annab Sulle ülevaate Partnerkaardiga tehtud ostudest Tallinna Kaubamaja kontserni kauplustes. Vajadusel saad andmetest ja e-tšekkidest teha väljatrükke või salvestada neid arvutisse. E-tšekki aktsepteeritakse Selveris, Delice’is, Kaubamajas, I.L.U. ja L’Occitane’i kauplustes samaväärselt pabertšekiga.
- Mis on privaatsuspoliitika?
Privaatsuspoliitika annab Sulle teavet ja aitab mõista, miks me palume avaldada isikuandmeid ja mida nendega teeme, kui kaua me neid säilitame jne.
- Mis on isikuandmete kaitse üldmäärus?
Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus asendab isikuandmete kaitse seaduse ja on välja töötatud andmekaitseseaduste ühtlustamiseks üle Euroopa, et kaitsta ja edendada kõigi Euroopa Liidu kodanike andmete puutumatust ja muuta läbinähtavamaks, kuidas ettevõtted andmeid töötlevad.
- Mida pean tegema, kui soovin oma Partnerkaardiga seotud andmetega tutvuda?
Sul on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas aadressil www.partnerkaart.ee. Kui Sul ei ole võimalik logida Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda, siis pöördu digitaalselt allkirjastatud taotlusega TKM Grupi poole aadressil dpo@kaubamaja.ee. Isikuandmetega tutvumise taotluse saad alla laadida siit
- Mida pean tegema, kui soovin minu Partnerkaardiga seotud andmeid teisele ettevõttele üle kanda?
Sul on igal ajal võimalus alla laadida oma isikuandmed Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas aadressil www.partnerkaart.ee ning edastada need mõnele muule andmetöötlejale. Samuti on võimalik pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale, pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega TKM Grupi poole aadressil dpo@kaubamaja.ee. TKM Grupil on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole TKM Grupi hinnangul turvaline. Isikuandmetega ülekandmise taotluse saad alla laadida siit.
- Mida pean tegema, kui soovin muuta või võtta tagasi otseturunduse edastamise nõusolekuid?
Sul on igal ajal õigus tutvuda ja muuta oma otseturunduse nõusolekuid (info edastamine sooduspakkumiste ja kampaaniate kohta, uudiskirjad) Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas aadressil www.partnerkaart.ee. Kui Sul ei ole võimalik logida Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda, siis pöördu otseturunduse nõusolekute muutmiseks Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletti.
- Mida ma pean tegema, kui soovin, et minu Partnerkaardiga seotud andmed kustutatakse?
Sul on igal ajal õigus loobuda enda isikuandmete töötlemisest Partnerprogrammi raames ja nõuda oma andmete kustutamist. Isikuandmete kustutamiseks pöördu Kaubamaja, Selveri või Delice’i infoletti või saada digitaalselt allkirjastatud taotlus TKM Grupile aadressil dpo@kaubamaja.ee. Isikuandmete kustutamise taotluse saad alla laadida siit.
- Kas ma saan Partnerkaarti edasi kasutada, kui ma olen nõudnud oma andmete kustutamist Partnerkaardi andmebaasist?
Kui Sa oled nõudnud andmete kustustamist, siis ei saa me võimaldada Sul enam Partnerkaardi kasutamist ning Partnerkaart suletakse ja kõik Partnerkaardi õigused lõpetatakse. Sealhulgas ei saa Sa enam Partnerkaardiga kaasnevaid soodustusi Partnerprogrammi kauplustes ja e-poodides, Sinu kogutud boonuspunktid kustutatakse ja neid ei ole võimalik kasutada. Samuti suletakse juurdepääs Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnale ning kustutatakse Partnerkaardi ostuajalugu ja e-tšekid. Sa ei saa ka kasutada SelveEkspressi, DeliceEkspressi ja PartnerEkspressi isteeninduse teenust ning peregrupi loonud Partnerkaardi kasutaja andmete kustutamisel lahutatakse peregrupp tervikuna.
- Kuidas leian Partnerprogrammi kohta infot?
Uusimate täienduste ja muudatustega tingimused leiad Partnerkaardi veebilehelt. Samuti leiad sealt alati värske info kõigi Partnerkaardi soodustuste, eripakkumiste, koostööpartnerite ja kampaaniate kohta.