Partnerkaardi äpis on kõik vajalik üheskoos

Partnerkaart

Registreeri kaupluses oma Partnerkaart kasutades Partnerkaardi äppi. Äpiga kogud samuti ostuboonust ja saad osa kõikidest Partnerkaardi soodustustest.

Ostupult

Äpiga ei pea poes ostupulti võtma. Skaneeri kaubad mugavalt telefoniga ning tasu nende eest iseteeninduskassas

Rahakott

Partnerkaardi äppi saad lisada oma pangakaardid ning tasuda ostude eest. Äpis saad kasutada ka oma Partner Kuukaardi ostulimiiti.

E-tšekid

Partnerkaardi äppi laaditud andmetele pääsed ligi ainult Sina. Äpist leiad kõik oma ostutšekid.

Mida saad Partnerkaardi äpis veel teha?

Vaadata personaalseid soodustusi

Vaadata ostuboonust

Jälgida nädalapakkumisi

Astuda sisse e-poodidesse

Hoida ülevaadet ostutšekkidest

Hallata Partner Kuukaardi maksevõimalusi

Luua ostunimekirju

Anda tagasisidet

Vaata videost, kuidas Partnerkaardi äppi kasutada

Kuidas kasutada äppi ostupuldina?

1

Kui jõuad Kaubamaja Toidumaailma, Selverisse või Delice’i, ava Partnerkaardi äpp

2

Vajuta Partnerkaardi äpis „Skaneeri ja osta“ nuppu ja kinnita, millises kaupluses asud

3

Kaupade skaneerimiseks suuna telefoni kaamera toote ribakoodile

4

Pluss ja miinus märgiga saad muuta toote koguseid ning vajadusel neid kustutada

5

Maksmiseks suundu iseteeninduskassasse

6

Vajuta äpis nuppu „Maksa“ ja skaneeri äpiga kassaekraanil olevat Partnerkaardi äpi QR-koodi

7

Äpiga maksmiseks vali kassaekraanilt makseviisiks „Partnerkaardi äpp“, seejärel vali telefoni ekraanilt sobiv maksekaart ja tasu kauba eest

8

Oota ära, kuni telefoni ja iseteeninduskassa ekraanile ilmub info makse kinnituse kohta

9

Iga ostu sooritamise järel leiad tšeki, mida saad hiljem äpist vaadata

Lae Partnerkaardi äpp alla Google Play’st või App Store’ist, tuvasta ennast mobiil-ID või Smart-IDga ja nõustu kasutustingimustega. Kui Sul veel ei ole Partnerkaarti, siis saad liituda ka Partnerkaardi äpis.

KKK

Turvalisus

  • Kas Partnerkaardi äpp on turvaline?

    Partnerkaardi äpi turvalisus on meie jaoks oluline!

    Lisaks telefoni ekraaniparoolile on Partnerkaardi äpp isikustatud ning suuremad tehingud on kaitstud turvakoodiga.

    Partnerkaardi äppi lisatud pangakaartide andmed salvestatakse LHV panga EveryPay turvalisesse kaardihoidlasse.

    Kõik Partnerkaardi äpi tehingud on krüpteeritud ja on nähtavad ainult Sulle.

    Lisaks sellele saab Partnerkaardi äppi kaitsta mitme sammuga:

    • Telefoni avamine PIN-koodi, sõrmejälje või näotuvastusega.
    • Partnerkaardi äpi avamisel Partnerkaardi äpi salakoodi küsimine, sõrmejälje- või näotuvastus.
    • Salakoodi küsimine või sõrmejälje tuvastamine üle 50 € makse tegemisel. Salakoodita automaatmakse (kuni 50 €) saab lülitada sisse ja välja pangakaardi seadetes.
  • Kas Partnerkaardi äpp töötleb minu andmeid?

    Sinu andmeid töödeldakse lepingu täitmise eesmärgil ning edastatakse kolmandatele osapooltele tehingu tegemiseks vajalikus ulatuses.

    Reklaami vms info saamiseks saad ise vastava kinnituse anda, tehes sobivad valikud „Minu andmed“ menüüs.

    Tehingute ja Partnerkaardi andmed hoitakse turvaliselt Partnerkaardi serveris ning neid ei edastata kolmandatele isikutele. Ostutšekid on kättesaadavad ainult Sulle.

  • Kuidas saab Partnerkaardi äppi pärast telefonist eemaldamist või telefoni vahetamist uuesti kasutama hakata?

    Partnerkaardi äpi taastamiseks laadi alla Partnerkaardi äpi rakendus ning tuvasta ennast mobiil-ID või Smart-ID abil.

    Seejärel taastatakse sinu ostude ajalugu ja e-tšekid.

  • Mida teha, kui mõni pangakaart aeguma hakkab?

    Kui oled andnud telefonis loa Partnerkaardi äpi rakenduse teavituste saamiseks, siis saad 30 päeva enne Partnerkaardi ja pangakaartide tähtaja lõppemist selle kohta vastava meeldetuletuse.

    Kui Partnerkaardi äpis on pangakaardi värv muutunud halliks, tähendab see, et kaart on aegunud ja ei ole enam aktiivne.

  • Mida teha, kui mobiiltelefon kaob või varastatakse?

    Telefoni kaotamise või varguse korral tuleb Partnerkaart viivitamatult sulgeda Partnerkaardi iseteeninduses või helistades Partnerkaardi kõnekeskusesse numbril 667 3444.

Partnerkaardi äpi ostunimekirja kasutamine

  • Kuidas ostunimekirja koostamist alustada?

    Ostunimekirja koostamiseks vajuta Partnerkaardi äpi avalehel nuppu Ostunimekiri. Seejärel vajuta avanenud ekraani alumises servas olevale nupule Uus ostunimekiri. Soovi korral võid anda ostunimekirjale sobiva nime; kinnitamiseks vajuta nuppu Loo ostunimekiri.

  • Kuidas saan ostunimekirja tooteid lisada?

    Toodete lisamiseks ostunimekirja on kolm võimalust. Ostunimekirja saad lisada tooteid tootekataloogist otsides või sirvides, vabatekstina sisestades või toote ribakoodi skaneerides. Toodete lisamisel saad määrata ühikuid ja koguseid ning lisada täpsustusi. Lisatud tooted rühmitatakse automaatselt tootekategooriate järgi.

  • Kuidas saan olemasolevasse ostunimekirja uusi tooteid lisada?

    Üksikute toodete lisamiseks vajuta ostunimekirjade loetelus vastavale nimekirjale. Avanenud ostunimekirja saad lisada tooteid tootekataloogist otsides või sirvides, vabatekstina sisestades või toote ribakoodi skaneerides.

    Alusta toote nimetuse sisestamist ekraani ülaosas asuvasse tekstikasti. Nime sisestamisel kuvatakse tekstikastist allpool otsingutulemusena leitud vastavuse korral tooteid kiirvalikutest ja selle all täpseid vasteid Selveri e-poe sortimendist. Sobiva toote lisamiseks klõpsa vastaval tootel. Toodete lisamisel saad määrata ühikuid ja koguseid ning lisada täpsustusi.

  • Kuidas saan ribakoode skaneerides ostunimekirja tooteid lisada?

    Toote lisamiseks vajuta nupule Otsi toodet skaneerides ja skaneeri toote ribakoodi, mida soovid ostunimekirja lisada. Ribakoodi vastavusel kuvatakse toote pilt ja kirjeldus. Toote lisamiseks nimekirja vajuta nupule Lisa ostunimekirja. Pane tähele, et meie toodete andmebaas põhineb Selveri e-poe tootevalikul.

  • Kuidas saan ostunimekirjades olevaid tooteid hallata?

    Toote haldamiseks vajuta tootest paremal asuval redigeerimise nupul. Avanevas aknas saad muuta toote nimetust, määrata ühikuid ja koguseid, lisada täpsustusi ning vajadusel kustutada toote ostunimekirjast.

    Toote kiireks kustutamiseks nipsa toote nimel vasakult paremale.

  • Kuidas ma saan ostunimekirja vaadata, kui kasutan samal ajal telefoni ostupuldina?

    Ostunimekirjaga ostlemiseks logi kauplusesse jõudes äppi sisse ning kinnita kaupluse valik. Skaneeri tooteid vaates vajuta ekraani ülaservas vasakul asuvale nupule Ostunimekiri. Seejärel skaneeri ostunimekirjas oleva toote ribakood. Ostunimekirjas täpse vastega toote skaneerimisel märgitakse skaneeritud toode automaatselt ostetuks. Kiirvaliku ja vabatekstina sisestatud tooted saad ostetuks märkida, kui vajutad toote nimetusel.

    Järgmiste toodete skaneerimiseks vajuta ostunimekirja vaates ekraani vasakul ülaservas asuvale nupule Skaneeri ja osta. Ostunimekirja ja toodete skaneerimise vaateid saad kiiresti vahetada neil nipsates.

  • Kuidas saab ostunimekirjas toote ostetuks märkida?

    Ostunimekirjas täpse vastega toote skaneerimisel märgitakse skaneeritud toode automaatselt ostetuks.

    Kiirvaliku ja vabatekstina sisestatud tooted saad ostetuks märkida, kui vajutad toote nimetusel.

  • Kuidas saan ostunimekirja ümber nimetada?

    Ostunimekirja ümbernimetamiseks vajuta tootest paremal asuval menüüikoonil. Avanevas aknas vajuta nupule Muuda pealkirja. Uue nime sisestamise järel vajuta nuppu Salvesta.

  • Kas ostunimekirjas olevate kaupade järjekorda saan ise muuta või neid kategoriseerida?

    Ostunimekirjas olevate kaupade järjekorda ja kategooriaid ei saa muuta. Lisatud tooted rühmitatakse automaatselt tootekategooriate järgi.

  • Kuidas saan ostunimekirja kustutada?

    Ostunimekirja täielikuks kustutamiseks vajuta paremal asuval menüüikoonil. Avanevas aknas vajuta nupule Kustuta. Ostunimekiri kustutatakse lõplikult. Kui oled kindel, et soovid ostunimekirja kustutada, vajuta nuppu Kustutada.

  • Kuidas saan Partnerkaardi äpis ostunimekirja jagada?

    Ostunimekirja saad jagada oma Partnerkaardi peregrupi liikmetega, kes omavad Partnerkaardi äppi. Nimekirja jagamiseks vajuta ostunimekirja vaates vastava ostunimekirja paremas servas asuvale menüüikoonile. Avanevas aknas vajuta nupule Jaga peregrupi liikmetega ning seejärel märgi linnukesega peregrupi liikmed, kellega soovid ostunimekirja jagada, ja vajuta nuppu Jaga.

    Pane tähele, et kui peregrupi liige teeb ostunimekirjas muudatusi, siis muudetakse ostunimekirja ka Sinu äpis.

  • Kuidas saan ostunimekirja jagada, kui saajal ei ole Partnerkaardi äppi?

    Nimekirja jagamiseks vajuta ostunimekirja vaates vastava ostunimekirja paremas servas asuval menüüikoonil. Avanevas aknas vajuta nupule Jaga ning vali, kellega soovid ostunimekirja jagada ning millise kanali kaudu. Ostunimekiri saadetakse saajale tekstina.

Partnerkaardi äpi kasutamine

  • Miks pean andma nõusoleku positsioneerimiseks ja juurdepääsu kaamerale?

    Partnerkaardi äpi kasutamiseks vajad internetiühendust ning andma nõusoleku positsioneerimiseks ja juurdepääsu kaamerale. Nõusolekut positsioneerimiseks ja juurdepääsu kaamerale vajatakse selleks, et telefoni kasutamiseks ostupuldina suudaksime tuvastada, millises kaupluses soovid seda kasutada. Samuti selleks, et saaksime soovitada Sulle lähimat kauplust ja soovi korral juhatada Sulle sinna teed.

  • Millistes mobiiltelefonides saab Partnerkaardi äppi kasutada?

    Partnerkaardi äppi on võimalik kasutada nii Androidi kui ka Applei nutitelefonis:
    – Apple iOS-i tarkvaraversioon 11 või uuem;
    – Androidi tarkvaraversioon 7 või uuem.

  • Mida ma pean Partnerkaardi äpi kasutamiseks tegema?

    Partnerkaardi äppi saavad kasutada Partnerkaardi kliendid. Kui sul Partnerkaarti veel ei ole, siis saad selle vormistada endale Partner äpi registreerimisel. Partner äpi kasutamiseks tuleb end äpiga personaalselt siduda ehk isikustada. Selleks on võimalik kasutada mobiil-ID ja Smart-ID abil autentimist. Kasutajal peab olema telefonis aktiveeritud mobiilne andmesideteenus.

  • Mida teha, kui vahetasin telefonil SIM-kaarti?

    SIM-kaardi vahetamisel saad Partnerkaardi äpi kasutamist samamoodi jätkata.

  • Mida teha, kui vahetasin oma telefoninumbrit?

    Telefoninumbri vahetamisel saad Partnerkaardi äpi kasutamist samamoodi jätkata.

Pangakaardid

  • Milliseid pangakaarte saan Partnerkaardi äppi lisada?

    Partnerkaardi äppi saad lisada kõiki Eestis väljastatud MasterCard ja Visa deebet- ja krediitkaarte. Pangakaardil peavad olema aktiveeritud veebimaksed.

  • Mul ei õnnestu pangakaarti Partnerkaardi äppi lisada. Kuidas ma saan lisada Partnerkaardi äppi pangakaarte?

    Uue pangakaardi lisamiseks vajuta ekraani paremas ülanurgas „Hamburgeri“  ikoonile ja vali „Maksevahendid“. Andmete sisestamiseks avaneb turvaaken LHV Everypay kaardihoidlasse. Siia saad sisestada valitud pangakaardi andmed. Kaardi sidumise õnnestumisel kuvatakse ekraanile teade „Kaart lisatud“.

  • Kuidas näen sooritatud maksete ajalugu?

    Sooritatud tehingud leiad Partnerkaardi äpi peamenüü valikust Ostude ajalugu“, mis on esitatud kuude kaupa ja sisaldab detailvaatena ostutšekki. Tehingute ajalugu säilitatakse 2 aastat. Kõik Sinu Partnerkaardi tehingud on salvestatud ka iseteeninduskeskkonnas partnerkaart.ee.

  • Millises summas makseid saab Partnerkaardi äpiga teostada?

    Partner äpi makse reeglid sätestatakse kasutaja poolt lisatud pangakaardi võimekusega (päevalimiit, kuulimiit jms).

    Maksetehingu tegemisel küsitakse kinnitust järgmiste summade ulatuses:

    0–50 eurot – tehingu kinnitust ei nõuta;

    50,01–1000,00 eurot – makse kinnituseks küsitakse Sinu määratud äpi salakoodi;

    1000,01 euro ja suurema summa puhul nõutakse makse kinnituseks 3D Secure autentimist.

  • Kas ma saan Partnerkaardi äpis maksmisel kasutada tasumiseks ka boonuspunkte?

    Punktidega saad ostu eest tasumisel soodustust sarnaselt plastist Partnerkaardiga nii kogu ostusumma ulatuses kui ka osaliselt, makstes puudu oleva summa juurde Partnerkaardi äpiga, sularahas, kaardiga või kinkekaardiga.

  • Kas ma saan tasuda Partnerkaardi äpiga, kui olen ostu registreerinud plastist Partnerkaardiga?

    Partnerkaardi äpiga saad tasuda üksnes siis, kui oled ostu registreeritud Partnerkaardi äpiga.

     

Soodustused ja pakkumised

  • Kuidas ma saan Partnerkaardi äpiga soodustusi Partnerkaardi koostööpartnerite juures?

    Vajuta Partnerkaardi äpi avalehel nuppu „Esita Partnerkaart“ ja näita klienditeenindajale telefoni ekraanile kuvatud Partnerkaardi triipkoodi.

  • Kust ma leian kogutud boonuspunktide saldo?

    Boonuspunktide saldo leiad Partnerkaardi äpi avalehelt, ekraani ülaosast.

  • Kas ostutšekki saab kasutada Kaubamaja parklas soodustuse saamiseks?

    Soodustuse saamiseks tuleb parkimisautomaadis skaneerida ostutšeki triipkood.

Partnerkaart

  • Kas võin Partnerkaardi äppi kasutada ainult Partnerkaardina?

    Jah, Partnerkaardi äppi võid kasutada ka ainult digitaalse Partnerkaardina.

    Kasutamiseks vajuta nuppu „Esita Partnerkaart“ äpi avalehel.

  • Mida teha, kui äpi kasutamise ajal heliseb telefon?

    Vasta telefonile ja peale kõne lõpetamist jätka ostlemist.

  • Kas saan Partnerkaardi äppi lisada pereliikmete Partnerkaarte?

    Partnerkaardi äpp saab olla seotud ainult isikliku Partnerkaardiga.

  • Kas samaaegselt saab kasutada plastist Partnerkaarti ja digitaalset Partnerkaarti äpis?

    Jah, saab.

  • Kuidas ma saan esitada Partnerkaardi äpi kaudu Partnerkaarti, kui internetiühendus kaob?

    Vajuta Partnerkaardi äpi avalehel nuppu „Esita Partnerkaart“ ja näita klienditeenindajale telefoni ekraanile kuvatud Partnerkaardi triipkoodi.

Skaneeri ja osta

  • Kuidas saan kaupluses äppi ostupuldina kasutada?

    Partnerkaardi äppi saad ostupuldina kasutada Selveris, Delice’is ja Kaubamaja Toidumaailmas. Kauplusesse sisenemisel ava äpp, vali „Skaneeri ja osta“, kinnita kauplus, milles viibid, ja asu ostlema.

  • Mida teha, kui ostlemise ajal internetiühendus kaob?

    Partnerkaardi Äpi kasutamiseks on vaja internetiühendust. Kui ühendus kaob, siis liigu kohta, kus ühendus taastub.

  • Äpp ei loe tootel olevat ribakoodi. Mida teha?

    Leia teine sama toode ja proovi seda skannida. Kui ikka ei õnnestu, pöördu abi saamiseks teenindaja poole.

  • Äpp ütleb, et skaneeritud on tundmatu toode.

    Abi saamiseks pöördu palun teenindaja poole.

  • Äpis erineb toote hind etiketil olevast hinnast

    Abi saamiseks pöördu palun teenindaja poole.

  • Kuidas ma saan ostlemise lõpetada kui telefoni aku on saanud tühjaks?

    Kui ostlemise käigus on Sinu telefoni aku saanud tühjaks, siis saad Partner äpiga alustatud ostuprotsessi lõpetada plastist Partnerkaardiga.